خیلی دوست دارم عشقم
تاريخ : دو شنبه 5 اسفند 1392 | 18:7 | نويسنده : امید

عشق من ناز نکن عمر ما پایون میگیره

      یه روزی دست زمونه تو رو از من میگیره


     وقتی تنهام با تو بودن واسه من زندگی

     تورو دیدن تو رو خواستن رو کی از من میگیره

       عشق من قلب این عاشق با تو اروم میگیره

    همه ناله های من از اون نگاه دوریه

        تو رو دیدن تو رو خواستن تو رو هر جا مییبینم

      بی تو و عشق تو و من همیشه تنها میمونم

 

    عشق من عاشقتم تکرارت هر شب عادته

 

   همه حرفام به خدا از عشق و از سخاوته


 با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

 

    عشق من بی کسیو شب با تو پایون میگیره

 

  همه رگهام از حرارت نگات خون میگیره

 

      با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

 

           تو گمون کردی بری خاطره هاتم میمیره

 

          روزهای رفته برام رنگ سیاهی میگیره

 

     اگه صد بهارو پاییز واسه تو گریه کنم


         نمیتونم که تو رو همیشه از یاد ببرم

 

        من همون عاشقتم تا که چشام بارونی

 

       همه ناله های من ازاون نگاه دوریه

 

         با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

 

           عشق من بی کسیا شب با تو پایون میگیره

 

          همه رگهام از حرارت نگاهت خون میگیره

 

         با تو بودن توی دنیا واسه من نهایته

 

 

دوسـ ـ ـ ـ ـت دارم

هـ ـ ـ ـ ـنـ ـ ـ ـوز عـ ـ ـ ـاشـ ـ ـ ـقـ ـ ـ ـتـ ـ ـ ـم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: